Tillbaka

Hej på er!

Allt väl? Det är de inte här. Har lyckats åka på en dum förkyldning. Men tack och lov börjar den släppa. Har bara väldigt jobbig hosta och täpt näsa. De e jobbigt.
Men jag går ju fortfarande i skolan även om jag är sjuk. Vilket jag inte får eller borde.
Skol dagarna är väl som dem ska vara långa och små tråkiga.
Här hemma händer det inte heller så mycket. Vi ska idag gå iväg och kolla på tapeter och lite sånt så att lägenheten kan bli klar.
Hmm vad ska jag mer skriva om?

Jo just de! Våran älskade Sandra fyller 17 idag! Big girl in small size! =P

Ja detta lilla fick det bli idag. Finns tyvärr innget anant jag kan skriva om och ifall det gör de så har jag glömt de.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Åh längtar till den dan ja ska flytta, va kul de ska bli me all inredning osv

2009-09-13 @ 03:30:57
URL: http://musse83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0