Ska försöka.

Hej där ute!

Här rullar allt på som vanligt. Och de enda som händer är skola.. Jippie asså. Läxorna har iaf börjat komma på löpande band. Inte kul.
Som ni kanske har märkt så skriver jag inte lika ofta nu. Och det är dels för att jag har skola och läxor. Men även för att min data fortfarande inte är lagad. Så jag och mamma får turas om med hennes data. Så dem tillfällena man får dem får man allt använda väl.
Nu ska vi tänka efter och se om det är något nytt som hänt sen sist? Hmm.. Nej inte som jag kommer på iaf. Men jag ska försöka skärpa mig och försöka uppdatera bättre.


Igår så träffade jag iaf Patrick innan skolan så det va ungefär att säga hej och hej då igen. Men de funkade det med =P. Sen va det en jätte seg dag i skolan. Både jag och Linda va trötta hela dan. Men vi hade roligt på Kretslopps lektionen då vi gjorde en "mini jorden". Det va kul! Men däremot så va det inte kul att våran första lektion va inställd och ingen visste om det. Men vi överlevde. Sen på engelskan började vi läsa "Go ask Alice" jag måste säga att det är väldigt svårt att slita sig från den nu.

Idag har jag bara städat, lyssnat på musik samtidigt och sjungt med! Har man tråkigt så har man.
Det är även tänkt att jag och mamma ska iväg på dans uppvisning men vi har inte fått reda på om vi ska med ännu eller inte.. Hoppas hoppas hoppas säger jag bara. Men får isf se hur det går med min fot som jag troligen har stukat. Aj aj aj säger jag bara.

Imon så börjar förövrigt den vanliga dansen igen!!!! Längtan är äntligen över!



Nej nu ska jag ta och se om jag kan hitta på något.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0