Härligt, härligt men farligt, farligt

Och i detta fallet så snackar jag om ett varmt och härligt bad med en bra bok och bra musik i öronen... Jag kan stanna i badet hur länge som helst då. Boken går ju inte direkt att lägga ifrån sig eftersom den är så jäkla BRA!!!!!!!

Igår va vi ju och kollade på tapeter och då hittade jag världens häftigaste tapet. Den är väldigt blå och så är der "ränder" i den med olika färger. Men jag har lyckats gå med på att bara ha 3 väggar i blått och 1 vägg i vitt. Men det blir nog bra. Jag kommer inte riktigt ihåg i huvudet vilka tapeter mamma valde till de andra rummen som ska ha tapeter. Sen hände det nog inte så mycket mer igår förutom mitt härligt farliga bad! =P

Och idag då va vad jag kallar djävulsdagen. Det vill säga börjar tidigt, lång lunch och slutar sent. Inget roligt alls. Sen idag efter lunchen så kom faktiskt Patrick till skolan och träffa mig och Sandra innan vi gick in på lektion igen. Och undertiden vi va på lektion va han i Skateparken bakom Bergakungen och åkte. Hade hoppats att vi skulle hinna träffas en stund efter lektionen men så blev det inte... Men under den lektionen vi hade som va Djursjukvård fick vi lära oss hur vi skulle ta på oss sterila handskar och en operations rock. Det va ganska kul faktiskt.
Nej nu ska jag ta och gå en promenad med Molly och hämta lite frisk luft till min sjuka kropp.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0