Borta?

Nej då jag är inte borta.. Bara väldigt seg på att skriva här. Förlåt.

Det e de att de händer absolut ingenting här omkring. De är så tråkigt så att jag nästan dör av trisstess.
Det enda som händer är läxor och skola. Suck suck och åter suck.

Inte ens nu i helgen händer det något roligt. Men däremot så händer det lite saker nästa vecka!
På fredag ska jag ÄNTLIGEN klippa mig!! De behövs kan jag ju säga. Sen ska jag även tona håret! Finally. Sen på Lördag har mamma kick off med jobbet och då får jag vara hemma och fixa till kvällen då vi ska ha "inflyttningsfest". Så då ska jag städa och förbereda maten. Hmm.. De va nog allt som händer nästa vecka.

Men sen e de veckan därefter då fyller Linda år och pappa och dem har sin inflyttnings fest som jag inte ens vet om jag ska gå på.. De känns lite fel på något sätt. Säg gärna till mig om ni tyckr jag är löjlig eller så.

Hmm.. Nej nu ska jag bege mig upp till tvättstugan och ta de sista i torktumlaren.

Puss på er



Bjuder på en gammal bild på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0