Barnvakt

Hej på er!

Förlåt för att jag inte skäpt mig ännu. Men de e inte så lätt alla gånger.
Under dem här dagarna har de inte hänt speciellt mycket. Mest skola faktiskt..

Men däremot igår så va jag minnsan "barnvakt" och gissa åt vem..? Jo Patrick. Vi hade mest myskväll här hemma med pizza, godis och chips som vi aldrig åt och tv!! Det e grejer de.. Fast de blev väl en del pussar och annat med under kväll ;D! De ska jag inte ens försöka förneka. För då skulle jag inte lyckas speciellt bra.
Eftersom mamma och Marina va iväg och lyssnade på M.W igår så sov dem t.o.m över här!! =D. Men jag fick sova brevid mamma och inte bredvid Patrick.. Men han va snäll nog att följa med mig ut i morse och morgon kissa Molly!

Sen idag så har de ju varit dans och då följde även Patrick och Marina med och kollade på.. Kan ju säga att de va lite svårt att koncentrera sig ibland. Men de va också dels för att de va en halv klurig dans vi lärde oss med.. Men det gick tillslut! Och sen åkte jag och mamsen hem och tog de lugnt och nu ligger hon och sover en stund innan bion.. Vi ska se The ugly truth!!! Den har jag velat se as länge nu!!

Nej nu ska jag väcka mamma.


I loved you yesterday..
I love you now..
I will love you tomorrow..
And I will always love you!!

A<3P

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0