Ännu en dag

Hej på er!!

Allt bra? Här är de bra förutom min rethosta.. Och att jag har bränt min på handen smart som jag är.
Här rullar dagarna förbi oftast iaf. Skolan kan gå väldigt långsamt ibland.. Och de märkte jag idag.
Annars är de jätte kul att vara tillbaka och man har börjat komma in i saker och ting. Men vissa lektioner går hur långsamt som helst.

Annars så händer det nog inte så mycket här om dagarna. Jag kommer hem och sen så händer det inte så mycket mer. Det är lite tråkigt måste jag medge.
Hade roligt igår iaf. Eftersom vi slutade tidigt så följde Linda med mig hem och väntade här tills hennes buss skulle gå från centralen. Men efter ett tag kom även Patrick.. Men vi hann knappt komma in förrens vi va tvungna att gå igen. Så då va de bara att ta första bästa vagn in till stan. Men ist för att hoppa av på centralen så hoppade vi av vid Brunnsparken. Och gick genom stan och då mötte vi även Sandra så hon fick träffa Patrick igen efter ett antal år.. Men jag och Patrick kunde tyvärr inte stanna eftersom vi hade en buss som väntade på oss vid centralen. Så de va bara att ta Molly under armen igen och skynda sig dit.

Och nu vet jag verkligen inte vad jag ska skriva om.. Känns som att detta blev ett väldigt onödigt inlägg men men. Såna kommer dem med.
Nej nu MÅSTE jag tydligen gå ut och kolla till min moppe eftersom mamma tjatar på mig.

Säger bara en sak TA MIG HÄR IFRÅN NU.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0