Tiden rinner iväg

Hej igen!

Har ni de varmt eller har ni de kallt? Om jag fick gissa så skulle jag tro att ni har båda. =P

Så nu ska vi se vad som hänt sedan senaste inlägget. Och de är väl mest bara att jag har fått höstlov.
Och de är väldigt skönt.

Sen har dem även varit här och tapetserat hela lägenheten nästa. De enda rummen som inte blev i ordning gjorda är badrummet och vardagsrummet. Men de som blev gjort blev hur bra som helst!!!

Och nu har jag bara 1 vecka kvar på praktiken. Hur skönt som helst. Längtar till skolan och mina tjejer!!
Nej nu ska jag fixa och dona lite här hemma innan jag troligen åker till pappa.



Puss och kram

Kommentarer
Postat av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

ja den börjar bli lite rundare :)

2009-11-03 @ 20:14:21
URL: http://frusofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0