Skärpning

Nej nu får jag banne mig ta mig i kragen och börja uppdatera på allvar.
Men jag har verkligen inte känt lust att uppdatera just nu.
Går liksom upp 6:30 varje morgon och börjar 8-16:30... Sen så kommer jag hem vid 17:30 och då är de mat och massa att som ska göras. Och då finns de inte riktigt tid för datan.
Men jag ska skärpa mig de lovar jag.

Har nog för övrigt inte hänt så mycket nu under dem här 2 veckorna. De enda som gäller är praktiken och att försöka vara lite social med mamma och djuren. Vilket jag oftast är men ändå.
Förövrigt är praktiken helt underbar. Dem som jobbar där är super snälla och rara. Men de känns inte riktigt som att jag är på en 4H gård, utan de känns mer som att jag är i ett stall med tanke på att jag håller på med hästarna mest.

Sen så har jag även varit på bio med älsklings Lelle. Vi kollade på G-Force. Den va okey men de märktes att det va en barn film. De vill säga lite förutsägbar.

Har även varit på Lights in Alingsås. Det är en mysig liten vandring. Men små häftiga ljus dekorationer. Vissa bättre än andra enligt mig. =P
Träffade även pappa när jag va där uppe. Saknar honom faktiskt. Får ta och åka dit under lovet!!


Hmm... Vad ska jag nu skriva?
Jo min älskade Jennifer (kusin). Fyller år om 22 min, då blir hon 18. Så välkommen in i vuxen världen Jen-Jen!!!

Nej nu ska jag ta och stänga av datan och gå och lägga mig. Ska upp tidigt imon eftersom vi ska iväg och fira Jennifer!

Så god natt och sov sött nu.

Puss på er

En bild från Lights in Alingsås.

090828 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0