Kort varsel

Hej igen.

Nu är de iaf inte allt för många dagar sen jag skrev. Känner mig lite stolt.
Sist jag skrev så fyllde min kära kusin år. Och sen dagen blev väldigt lyckad.

Vi åkte dit och åt jätte god mat och väldigt goda tårtor!! *mums*
Sen framåt kvällen så skulle Jennifer in till stan och träffa en del vänner och äta på restaurang och gå ut och dansa. Och även jag fick hänga på!!
Vi åt jätte god mat på Mañana och jag drack en jätte god drink där!! Och det va jätte trevligt sällskap!
Sen åkte vi till Gamlestan och gick till Kulturhuset Underjorden. Men jag och en annan tjej gick inte med in för att vi inte kände att de va något för oss. Men annars va kvällen väldigt trevlig.

Sen på söndagen va jag helt slut när vi dansade. Men jag får ju skylla mig själv som va uppe länge.
Men de funkade iaf.

På måndags morgonen blev jag väckt utav målaren som är här i vårat kvarter och målar. Och då sa han att han kommer och målar och tapetserar hos oss med början på onsdag. Och i vanliga fall så brukar man få minst 1 veckas förvarning.
Men på tisdagen så fick mamma ringa våran vicevärd och verkligen kolla om målaren kom hit på onsdagen, och ja. De stämde. Så de va bara att åka iväg till tapetbutiken och välja ut fondväggens tapet. Och de blev ett bra val!! Iaf för min del!! =P
Så efter de va det bara att åka hem och börja ställa saker i mitten av rummen och ta ner saker från väggar och tak. Och nu ser de ut som hej kom och hjälp mih här hemma..


Nej nu blir det att lägga sig i sängen som nu står mitt i rummet på tvären och läsa lite i När jag hör din röst (New moon) och sedan sova med tanke på att jag har praktik imon.


Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0