Tillbaka en stund

Hej igen!

Jag vet jag vet.. Jag är väldigt seg på att skriva här.
Men jag känner inte riktigt den glöden just nu för att blogga.

Det som hänt under den senaste tiden är inte så mycket.
Praktiken är slut efter 5 veckor var av 4 va praktik och 1 lov!!
Men sen har även skolan börjat igen! Och ja de har ju redan gått 1 vecka. Så jäkla skönt att vara tillbaka och träffa tjejerna igen.
Men det är lite jobbigt att man knappt kommer ihåg sitt schema längre. Så de gäller att kolla upp de innan man åker till skolan så man kan det.

Det är nog faktiskt det enda som hänt. De vill säga väldigt tråkiga dagar och veckor i mitt liv just nu.
Men det är väl bara att ta de som det kommer precis som vanligt.

Sen de som står på att göra listan är med början nästa Lördag då det är dans uppvisning och utlärning, på söndag är det först dans, sen New moon på bio och sen efter det är de jul på Liseberg med mamma och ett antal andra.
Sen helgen efter det så är det Adventssparken i Skövde som vi inte varit på några gånger. Sp det kommer nog bli väldigt roligt massa dans och trevligt sällskap! =P
Och samma helg och dag som Adventssparken så firar jag och Patrick 3 månader. Tiden går fruktansvärt fort.


Nåja nu ska jag ta och sätta mig i soffan med mina sömntutor till djur och kolla på Chuck och Larry.
Puss på er



Kommentarer
Postat av: sofiabergdén .

Hej hej hej hej hej.

Nu får du minsann börja blogga igen. Nu kommer jag läsa din blogg varje dag i hopp om miljontals bokstäver... haha, nä skojjar bara.. Men det hade ju varit kul med lite inlägg :)

Hihi... KRAAAM <3

2009-11-29 @ 14:30:15
URL: http://bergden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0