Paus från vardagen.. Iaf en liten stund.

Ja de va vad jag fick idag.

Det enda jag har gjort idag är att ha diskat och gjort min egen frukost som vanligt.
Okey jag har även fårr sätta upp mina nya gardiner, satt på ben på min säng och bäddat den. Och när jag är klar med detta inlägget så ska jag ÄNTLIGEN gå ut och sätta i de nya moped batteriet.

Ska bli så himla skönt att slippa kicka igång moppen.. *suck*

Och om dagarna här hemma så finns de abslout NOLL att göra. Längtar som en jäkla tok tills skolan börjar. Tro de eller ej. Man saknar dem underbara vännerna ju!

Nåja nu ska jag ta på mig ett bar byxor och sedan gå och skruva upp locket till batteri utrymmet på moppen!

Skriver senare ikväll.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0