När ska jag inse?

Ja idag blir de ett lite sent inlägg.. Har inte riktigt haft tillgång till data idag.

Ja idag har de inte heller hänt så mycket inte under eftermiddagen iaf. Åkte nämligen hem till mina kära kusiner senare på kvällen och de va kul!! Satt och spelade Buzz och kollade på Desperate housewifes! De va nog allt som hände där iaf.

Men sen är de ju en annan sak.. Jag själv har insett att saker och ting har hänt och att de inte kommer att ändras.. Men det har inte min hjärna riktigt insett.. De är lite jobbigt.

Ja Harry Potter filmen!!
Jag kan verkligen inte förstå att folk tycker att den är dålig? För mig va det den bästa hittills!! Jag både skratta och grät. Och hoppade till som jag vet inte vad även om att jag visste att det skulle hända.. Fast jag var inte ensam om att hoppa till.. Nej nej nej Tore va nog den som hoppade till mest och högst. De va lite roligt att se faktiskt..!

Hmm.. Vad ska jag skriva om mer?

Nej de kommer väl så småning om.
Men nu blir de att byta om och sedan dra täcket över sig och gosa ner mitt huvud i kudden och sova lite med Molly!! Mycket mysigt.. Fast hon lukar RÄ"E"KOR.. Hahhaha..

God natt allihopa! Glöm inte att kommentera. Ni är lite dåliga på de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0