Med en enkel tulipan..

Ja på de bemörkelseda'n, jag har den ääran, jag har den äran att gratulera!
Ville börja detta inlägget med att säga grattis till min älskade pappa som fyller 49 idag, 10 dagar efter mig!! =P

Ja som ni kanske märkte så blev det inget senare inlägg för mig igår. Och de beror på att jag inte kom in på själva blogg sidan.. Men men life goes on.

Ja idag lär de väl inte hända så mycket, ska nog bara ta det lugnt och ja ta de ännu mer lugnt! Iaf tills vi ska iväg på bio och se den nya Harry Potter filmen. Och med tanke på alla olika kritiker på filmen så vet jag inte riktigt vad jag ska tro. Men de märker vi senare. Lär nog skriva ett inlägg om det senare.

Ja under tiden som jag sitter i sängen och bloggar så kollar jag även på Mumintrollet på min nya tv! =D. Älskar den. Jätte bra bild och super bra ljud! Och de är lite svårt att slita blicken från den av någon konstig anledning.. Den måste vara magisk.. Hahha. Eller jag som inte vill slita ögonen från den. Har inte riktigt bestämt mig.

Ni får även säga till om jag ska lägga upp en länk på eran blogg eller bdb om ni vill!

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0