Okey?

Asså jag måste ha världens knasigaste mamma i vissa tillfällen..

Hon säger ett ord och jag får de på hjärnan.. Nu har jag 4 ord som hon säger/gör att lägga till på det här är de listan.. Hmm..


Musikmaskin - Stereo
Omrörare - Sked
Senaps ryck - Mamma får allmänt ryck.. Min personliga favorit! =P
Blå äppelskrutt - En liten blå bil som står i vårat garage


Ja ni kanske förstår vad jag menar nu. Jag har en knasig mamma men jag älskar henne iaf!


Ska förövrigt säga grattis till Erik som vann årets IDOL!!
Och 2 andra grattis ett till min underbara lilla hund Molly som blir 2 år idag och en annan Erik som också fyller år idag!


Nej nu ska jag ta och släcka ner allt på datan och umgås med mamma och resten av min familj de vill säga djuren och Tore!

Puss och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0