Dan före doppare dan

Ja då va det dan för Julafton då ja?
Tiden har gått väldigt väldigt fort.. Och det har varit både ett bra och dåligt år.
Men detaljer om de går jag inte in på.


Nu så här precis innan julafton så har det varit mycket städande, tvättande och julmats handlande. Och mer utav allt blir det idag.. *suck*
Innan mamma kommer hem så ska jag börja tvätta våra mattor och börja koka julskinkan som vi köpte igår =P

Sen ska jag även roa mig med att göra knäck andra året i rad.. Så jag hoppas att dem går att äta. Hahha
Och sen måste jag även slå in paketen.. Som jag egentligen skulle gjort för länge sen. Men men.

Imorgon så blir det först jullunch här hemma hos mamma med Tore och hans 2 pojkar! Och sen någongång efter Kalle Anka så ska alla iväg inklusive jag.
Mamma och Tore ska åka iväg till min morbror och hans familj på julfika, Tores pojkar ska iväg på annat släkt håll.. Och sen jag då jag ska för en gångs skull åka hem till pappa och fira jul där ett tag!


Sen vet jag inte vad som händer efter jul.. Har inte en aning om vart jag ska vara på Nyårsafton eller någonting.. Vet bara att skolan börjar igen den 11:e Januari.


Nej nu ska jag ta och sätta lite fart här hemma så att saker och ting blir gjorda.

Så nu säger jag
GOD JUL PÅ ER!!!!


Kommentarer
Postat av: Mikkis

Gooood Jul :D Sitter just nu o ska posta ett julkort på Facebook haha o äter vörtbröd me skinka o senap o dricker must - GÖTT!

2009-12-23 @ 14:22:07
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0