Älskade mamma!

Idag ska jag börja med att säga GRATTIS till min älskade mamma som fyller år idag!

Så idag har jag bara tagit de lugnt och mest bara varit! De är skönt de!
Har nog egentligen inte så mycket att säga just nu..
Förutom att jag längtar tills Lördag då jag ska på KN med Lelle!! Jippie! =P

De som nu står på att göra/komma ihåg listan är:
Bowling med klassen imon!
KN på Lördag.
Dansuppvisning/Utlärning på Tisdag.
Afrikansk dans på Torsdag.
Molly + Erik fyller år den 12:e.
Mia fyller år den 13:e.
Sen är de skridskor med klassen.
Och sist med inte minst JULLOV den 18:e!!!!!!!!!!!!!!!



Nej nu ska jag ta och lägga mig i sängen med min lilla skit hund!
Puss på er

I know I know tråkigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0