What's happening?

Jaha då va man tillbaka här igen!

Har egentligen inte så mycket att uppdatera er om.. Det enda lite större som hänt nu är att det troligen har begåtts ett mord på våran gård.. Lite läskigt måste jag medge.. *ryser*
Sen så fick jag mig ännu en glad överraskning idag! För mina 2 andra ordrar med godis hade kommit idag! Och än så länge är de bara 3 godis bitar som försvunnit.. Hehhe.

Idag förövrigt så har jag träffat Lelle och vi började dagen i Angered.. De va lite konstigt att komma tillbaka. De är verkligen inte hemma längre. Vi började iaf med att sätta in mina skatte pengar på mitt konto och sen bar det av vidare så att L kunde sola. Men på det stället hon först hade tänkt sola på va stängt så vi begav oss vidare till Frölunda torg och där hittade vi ett solarium. Och där inne pratade vi om lite allt möjligt! Sen åkte vi hem och köte massa gott godis!! Mums.

Igår så vet jag inte hur länge jag pratade i telefon med en viss person!! <3<3
I think I'm in love säger jag bara.
Måste även säga TACK IGEN MIKAELA för att du fixade min header!

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Catch me if you can.

Så försök fånga mig nu innan jag går.. Försent! =P
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0