Super kväll och tusen tack!

Ja de blev en rikitig super kväll för min del igår! Hade ju sällskap av Patrick, Emelie och senare Pernilla!!
Och Scotts va ju hur bra som helst live. Men den där jakla Göteborgs gosskör kom och förstörde allt. *BLÄ*
Stod bara och skrattade åt dem. 
Annars kunde den inte blivit bättre än den va! Och senare idag blir de Line Dance nere vid Packhuskajen med.. Jag kommer ha ont sen asså. Sen på Lördag ska jag ju lyssna på Arvingarna med ett glatt gäng!

Och nu vill jag verkligen säga TUSEN TACK till Mikaela som har fixat min nya header! Vad tycker ni?
Jag säger bara en sak I LOVE IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nej nu ska jag ta och hälsa på min kära kudde ett litet tag!
God natt och sov gott ni som inte sover ännu.

Puss

Kommentarer
Postat av: 18åriga fru Sofia - i väntan på bebis

tack så mkt!

2009-08-12 @ 09:42:32
URL: http://frusofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0