Sjuklingen

Hej på er!

Förlåt att jag varit oaktiv är nu. Men är man sjuk så är man.
Har alltså legat och sovit i över 24 timmar.  Igår så snurrade allt för mig plus att under några dar så har jag haft en uppsvälld körtel i ljumsken som har gjort förbannat ont.. Så jag har inte kunnat sitta, ligga eller stå utan att ha haft ont. Men nu är de bättre. Har iaf fått i mig mat och en hel del vatten och massa alvedon. Och idag va mamma så gullig så att hon köpte blåbärs soppa till mig!! *mums*
Idag va de ju tänkt att jag skulle åka ner till Packhuskajen och lyssna på Arvingarna men så blev inte fallet. Och jag som verkligen hade sett fram emot det.. *snyft*
Men vad ska jag göra åt de?
Det blir ist att ligga i sängen och dricka blåbärs soppa och kolla på Åter till Coldmountain!

Och den 25:e börjar äntligen skolan igen!! De ska bli skönt att få något att göra om dagarna igen!

Nej nu ska jag ta och avsluta här och kolla lite på tv.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Jag roade mej åt dej gumman! Du hade skit kul på Packhuskajen ;) va synd att vi ej kunde ses, men de va ju ej sista gången som man e i GBG ;)

2009-08-17 @ 18:54:44
URL: http://musse83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0