Scotts och skrattattack

Ja ikväll blir det att lyssna på Scotts tillsammas med Emelie och Patrick!
Ska bli kul! Kanske tar med kameran är inte helt säker ännu. De enda jag vet just nu är att jag ska cykla ner till Packhuskajen.. *suck*. Ja lite motion skadar inte.

Just de igår när jag och Lelle hade gått och lagt oss så fick jag världens skrattattack. Och jag vet inte vad jag började skratta åt ens. Och de va nästan omöjligt att sluta med.. Hahah.
Sen så somnade jag strax efter 3 inatt med. Hade nämligen en hund som höll mig vaken. Och hon va lika jobbig i morse för då kunde hon inte hoppa utt i sängen själv så jag fick hjälpa henne hela tiden. Oj jajja.

Ne nu ska jag sätta fart här hemma!

Just de min kära och underbara vän Mikaela håller även på med en ny header till mig!! Och det ser mycket lovade ut.

Puss

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Ja hoppas de blir bra tjejen :D Kul o kunna hjälpa nån :D

2009-08-12 @ 01:19:47
URL: http://musse83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0