Rosenborg e efternamnet mitt!!

God morgon på er!! 

Här så är de strålande solsken och ingen vind och inga moln. Och jag tror att jag håller på att bli sjuk för min näsa bara rinner.. Suck asså.

Under dem senaste dagarna har de inte hänt spec mycket har mest bara tagit de lugnt och slappat! De får man lov och göra ibland! I och för sig så städade jag och höll på igår och de behövdes. 

Idag så händer de nog inte så mycket förutom att våran vicevärd kommer hit och kolla på våran toalett som de troligen är stop i just nu. De är riktigt jobbigt vill jag lova. Sen så kommer ju även min älskade mamma hem idag!! Har nog saknat henne lite iaf. Just de hon skickade ett vykort ifrån Danmark och de kom fram igår.. Och på de kortet så va Rosenborgs slott!!

Kan ni gissa vart jag vill flytta när jag blir "stor"?
Har kommit på att de är ganska häftigt att heta Rosenborg ändå. De är drygt 100 personer i Sverige som heter det i efternamn, de finns ett fotbollslag i Norge som heter Rosenborg + ett helt slott i Danmark!!! Jag tänker då inte byta ut mitt efternamn i första taget!  =D
Nej nu ska jag ta och städa lite i rummet och äta lite frukost!

Puss så länge
Rosenborg slott i Danmark.

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Mycke fint slott ;) Kul me "ovanliga" efternamn.

2009-08-10 @ 13:49:08
URL: http://musse83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0