Jag kan inte sluta tänka!!

Vaknar upp och undrar vad du gör,
gårdagen finns kvar där utanför.
Jag ser dig överallt,
men saknar dig ändå,
en tusendels sekund för att förstå.

Jag kan inte sluta tänka på dig,
du är underbar,
du har alltid en plats här inom mig,
du är underbar.
Och jag tror du förstår mig väl,
du har rört hela min själ,
jag kan inte sluta tänka på dig,
du är underbar.

Världen stannar upp men jag vill gå,
vi fortsätter tillsammans båda två.. ohhh
jag sträcker ut min hand
och framtid har du här,
en tusendels sekund så är vi där.

Jag kan inte sluta tänka på dig,
du är underbar,
du har alltid en plats här inom mig,
du är underbar.
Och jag tror du förstår mig väl,
du har rört hela min själ,
jag kan inte sluta tänka på dig,
du är underbar, du är underbar.

När saknaden tar överhand,
så finns du överallt.

Jag kan inte sluta tänka på dig
du är underbar,
du har alltid en plats här inom mig,
du är underbar.
Och jag tror du förstår mig väl,
du har rört hela min själ,
jag kan inte sluta tänka på dig,
du är underbar.

http://www.youtube.com/watch?v=p6acqQg1zaw


Kommentarer
Postat av: Mikkis

Älskar den låten me Scotts <3

2009-08-25 @ 11:55:05
URL: http://musse83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0