Gratis är bra

Hej igen.

Nu är de inte långt kvar tills skolan börjar och de ska bli så jäkla skönt att få något att göra om dagarna ist för att bara vara hemma och strosa runt som ett spöke. =P
De enda som händer under dagarna är inte speciellt mycket. Jag måste iaf ta min jäkla antibiotika 3 gånger om dagen med början kl 8-9... *suck*.. Och dem gör mig trött som jag vet inte vad. Är alltså trött redan vid 8 på kvällen. Icke normalt säger jag bara.
Igår så fick jag mig iaf en liten glad överraskning i brevlådan. Jag är ju medlem på Gratisgodis.se och skickat efter 5 ordrar nu! *mum*.. Men iaf igår kom den första ordern med godis hem i brevlådan och de va gott måste jag säga! Även om de inte va mycket eller stor variation så dög det. Och jag rekomenderar verkligen att ni går med där! Även om de kan ta lite tid innan godiset kommer hem till er så e de värt de!
Lägger ut en bild på godiset längre ner!
Sen när jag loggade in på deras hemsida senare på kvällen så såg jag att dem skickat 2 ordrar till som troligen kommer imon eller på fredag! Och i dem är de mer gott godis!
Igår va jag även ner en sväng till Röda sten med Molly och det va en härlig tur må jag säga! Trivs verkligen här i Majorna!

Idag så kommer våran data"nörd" hit och ska fixa lite med våra datorer och då kanske jag äntligen kan få igång msn på den här dumburken igen.. HOPPAS SÄGER JAG BARA. 
Nej nu ska jag återgå till verkligheten och tömma och tvätta ur kattlådorna och sen får vi se vad som händer!

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Mikkis

Mmmmm Pez e gott

2009-08-21 @ 16:34:30
URL: http://musse83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0