Försvinna?

Ja tack de skulle jag inte säga nej till nu.

Jag har en mamma som bara skäller på mig, gör si gör så. Allt är bara fel.
Sen har jag en hund som skäller nästan dygnet runt på allt och inget. Jag är så jäkla nära på att slänga henne i väggen eller vad som helst. Orkar inte med det.
Mitt liv är verkligen inte som de brukade vara. De känns inte riktigt som att folk lyssnar på mig. Eller så lyssnar dem men kan inte hjälpa mig.
Sen är de massa annat som händer som jag helst inte vill gå in på här.

Nåja nu ska jag försöka sansa ner och vänta på att Lelle ska ringa.

Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Mikkis

De där lät INGE kul du gumman =/ Molly lugnar kanske ner sej när hon börjar känna sej hemma. De kan ju vara traumatiskt nästan för en hund att flytta innan den vänjer sej me nya dofter o ljud.

Jag pillrar me ett förlag till din blogg iaf ;) Hoppas du blir glad för den :D

2009-08-11 @ 00:20:43
URL: http://musse83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0