En knäpp uppi knoppen.

Hej på er där ute! Hur har ni det?

Här är de inte mycket som händer är ju ensam hemma tills på Torsdag. Så de är ganska så dött här hemma.. *suck*
Nåja igår va de kul iaf. Åkte ju hem till Lelle i Söndags kväll och sov där tills igår. Då hade vi halvt om halvt ett CSI maraton! Och sen fick hon sig en liten knäpp uppi knoppen och fick för sig att vi skulle åka till Ullared kl 18 när dem stängde kl 20.. Hmm.. Ja vi hann ju iaf. Vi va där 19:15 och då va de verkligen snabba fötter där inne vill jag lova.
Hon fick med sig 2 nya CSI boxar, ett långt linne, en kjol, lite underkläder och en namnskylt som man kan sätta bokstäver på själv.
Sen helt plötsligt så va ju kl 19:45 och varuhuset stängde om 15 min så då va de bara att ställa sig i kö till en kassa. Och när vi stod i kön så fick vi syn på Lelles ex som är väktare där nere. Så vi ville verkligen att dem som va före oss skulle gå fort så vi kunde gå dit och överraska honom. Men så blev de inte för han gick iväg bara några min innan vi va framme vid kassa. Tusan också säger jag bara..
Och sen va de bara att sätta sig i bilen och bege sig hemmåt för att kunna ge katterna mat. Och de va en väldigt trevlig dag vill jag bara säga! Tack Lelle!!

Idag har de inte hänt så mycket som sagt va. Men nu ska jag försöka leta uppe de stället där jag ska hämta ut mitt förbannade paket.. Nåja önska mig lycka till.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0