E de fest eller?

Ja inte här hemma men runt om i kvarteret är de det. Vet inte hur mycket folk som har gått på vagnarna eller fått tag på en taxi nu.. Tror jag tappa räkningen ganska tidigt där.

Nåja under dem här 2 dagarna som varit så har de som vanligt inte hänt så mycket. I Fredags så hjälpte jag mamma ute på uteplatsen med att dra upp rötter och flytta jord. Plus att vi lyckades få bort 2 svin tunga betong plattor som va ivägen. Senare under kvällen så va de bara att ta de lugnt! 
Sen igår och nyss så har vi varit och hämtat massa grus. Och de känns vill jag lova. Mina lår gör sååååå ont. Och igår fotograferade jag även en del kläder och annat till mamma som ska säljas.
Hon får allt lära sig de där snart.

Just de när mamma kom hem från sin mini semester så hade hon med sig 2 ljus i hjärt behållare dem e jätte söta! Men de speciella med dem ljusen är att de är ett hemligt meddelande i dem. Så de va bara att tända ett av dem när vi hade en tändare och vänta och se vad det blev för meddelande. Och jag tog kort på de men har inte lagt in de i datorn ännu, så de kommer så småning om.

Vad ska jag mer skriva? Tror inte de finns något mer att skriva nu. Förutom att jag tycker att ni är jätte dåliga på att kommentera. Kom igen nu.

God natt på er där ute.

Jag på min 18 års dag.

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Hm, du tjejen ;P Ska ja hjälpa dej me denna sidan lite? ;) Fixa en header me andra ord osv. Du kan ju skicka ett mail till mej på hotmailen eller Facebook om hur du skulle vilja ha den o nån bild som du vill ha eller om ja ska leta upp nån på internet åt dej ;) Ja e ju ej nån expert men, men ja vill hjälpa dej. Ska skicka dej lösen osv till min så kan du se hur den ser ut just nu. Ja ska göra om den med, men då kan du ju se lite saker man kan ha i den ;)

2009-08-10 @ 13:51:53
URL: http://musse83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0