Bye bye summer

Hej där ute!

Allt väl? Här är de ganska bra. Har äntligen fått sluta med min antibiotika.. Men nu har jag jobbigt att andas ist.. Lite små jobbigt måste jag säga.
Annars är allt prima ballerina.

Ja idag är de sista dagen på sommarlovet..*suck* Fattar inte vart detta sommarlovet tog vägen heller.. Liksom de började och nu helt plötsligt slutar det. Bara borta så där.
Så ikväll blir det att ta fram allt tills imorgon och duscha. Och sen blir de till att lägga sig tidigt.. JAG VILL INTE.

Sen som vissa redan vet så har mitt kärleksliv börjat gå uppåt igen!! <3<3 Dock är de en viss ålders skillnad men vad fan gör de. 
JAG ÄR KÄR!!
Jag går liksom runt och tänker på personen stup i ett och det pirrar i magen och gud vette tusan! Vet inte om personen läser min blogg men de märker jag väl någon gång.

Nej nu ska jag gå ner till källaren och hämta upp min dataväska så mamma kan ta med sig den imon då min data ska fixas. Och sen blir de dusch och tv!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Man ska skita i åldersskillnaden ja sålänge de ej blir pedofili men de e ju ej risken här ;)

Är man kär så e man!

2009-08-25 @ 11:56:22
URL: http://musse83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0