090828 <3

Hej på er!

Här regnar de som aldrig förr och jag är ensam hemma.. Jätte tråkigt.
Ni kanske undrar varför jag inte har uppdaterat på ett tag. Och det är för att min data är på lagning och jag har inte riktigt haft tillgång till mammas data nu när vi haft besök. Plus att skolan har börjat.

Nåja dem här dagarna har varit fulla med skola och komma igång med nya kurser samt dem vi ska fortsätta med. Det är lite små tråkigt måste jag säga. Men mina tjejer förgyller verkligen min dag i skolan! Vad hade jag gjort utan er?

Nu ska vi se vad mer som hänt. Skola, skola, skola.. Ja de va nog inte så mycket annat.. Eller?

Ja där ljög jag. Under dem här dagarna så har jag nog pratat mer i telefonen än någonsin.. Och gissa med vem? Jo Patrick så klart! Och något mer ni ska få veta är att från och med idag så är vi tillsammas!! <3<3

Nu ska jag fortsätta kolla på tv och äta lite gott!

Puss på er

Gammal bild på mig.

Kommentarer
Postat av: Tew

Aww va kul! :D Nu har jag börjat följa din blogg på riktigt och så har jag lagt till dig på bloglovin så du har mig som prenumerant :)

2009-08-28 @ 21:43:22
URL: http://flowerdrops.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis! Jag hoppas verkligen att Patrik är rädd om dig..

2009-08-29 @ 02:41:22
Postat av: Nicko

Grattis! Jag hoppas verkligen att Patrik är rädd om dig..

2009-08-29 @ 02:42:00
Postat av: Mikkis

Grattis gumman, hoppas att denna Patrick verkligen uppskattar dej o att ni e rädda om varandra.

2009-08-31 @ 20:46:27
URL: http://musse83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0